PLATA SI LIVRARE

Aceste prevederi reprezinta Politica de vanzari online a eAzur si sunt parte integranta a Termenilor si Conditiilor utilizarii acestui site si achzitionatii de produse. Prevederile se regasesc integral si in sectiunea „Termeni si Conditii” (Info Utile) a site-ului nostru.

Prețuri

Toate prețurile bijuteriilor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A. Orice Utilizator poate folosi site-ul pentru a plasa o comandă către Vânzător.

Ocazional, magazinul poate oferi promoții și reduceri pentru produsele afișate. Acestea vor fi vizibile, atât în descrierea produselor cât și în cosul de cumpărături. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile fără o instiintare prealabilă, fără a afecta comenzile care au fost plasate până în momentul modificării Prețurilor .    

Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nu se va efectua livrarea.

Modalitați de plata

Magazinul nostru oferă următoarele opțiuni de plată a produselor comandate:

  1. Plata ramburs, prin curier

Plata comenzii se va efectua integral în numerar, în lei, curierului care va face livrarea produselor comandate.

Vă rugăm să aveți în vedere că, în conformitate cu prevederile legale asupra plăților în numerar, se limitează tranzacțiile zilnice efectuate de persoanele fizice până la 10 000 (zece mii) RON, iar de persoanele juridice de până la 5 000 (cinci mii) RON, aceste prevederi urmand a fi aplicabile și actualizate ori de cate ori legislația in vigoare va impune alte limitări sau măsuri.     

  1. Online cu card bancar (VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard)

Daca ați ales metoda de plată „Online cu card bancar” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți către care veți fi directionați din site-ul nostru.     

Important! Pentru plățile cu card bancar NU vi se va percepe niciun comision.

Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla VISA si MasterCard (VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard) se efectuează prin intermediul sistemului „3D-Secure” elaborat de către organizațiile care asigură tranzacțiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau, în mediul fizic, la comerciant.    

„3D-Secure” asigură ca nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu  este transferată sau stocată, în niciun moment, pe serverele magazinului nostru sau ale procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele VISA si MasterCard.   

Dovada plății este reprenzentată în cazul plății ramburs (numerar) de către chitanța primită de la curier sau de către extrasul de cont (în cazul modalității de plată online cu card bancar). Data plății reprezintă data inscrisă pe dovada plății.  

Avand în vedere dispozițiile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normațive precum si legislației relevante în domeniu în Romania, eAzur poate solicita Clienților date suplimentare si poate aplica o verificare complexă (aplica masuri de cunoastere a clientelei) înainte a efectua o operațiune ocazională.  

Obținerea plății de către eAzur nu înseamnă acceptarea Comenzii și plata în sine nu implică obligația Societății de a onora Comandă, decât dacă sunt îndeplinite celelalte condiții, și anume Clientul a prezentat toate documentele care i-au fost solicitate dacă este cazul (de exemplu documente suplimentare în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 129/2019 mai sus-menționata), solicitarea acestora impunându-se conform legislației în vigoare, respectiv, Clientul a primit notificarea de expediere a comenzii. În cazul în care Comanda nu este onorată, din cauza neîndeplinirii uneia dintre condițiile enumerate mai sus, suma achitată de Client urmează a-i fi returnată acestuia în maximum 30 zile calendaristice de la data plății acestuia.

Factura

Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON. Plata comenzii se va efectua în baza facturii fiscale emise de Azur Smart SRL, în conformitate cu dispozițiile legislației în vigoare.

Clientul acceptă în mod expres utilizarea facturii in format electronic în relația cu eAzur. Factura în format electronic se considera emisa si transmisa de către  eAzur si recepționată de către  Client prin si în momentul transmiterii de către  eAzur a acesteia prin intemerdiul postei electronice (e-mail) a) la adresa de e-mail indicată de către  Client în mod expres in formularul de  comandă ori b) la adresa de e-mail indicată de către Client în contul acestuia din magazinul online.  

eAzur nu raspunde de corectitudinea informațiilor furnizate de Client pentru factură. În cazul în care plata se efectueaza prin card bancar, eAzur va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentând contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii către  acesta din urma a confirmarii comenzii.  

În cazul plăților online eAzur nu este/nu poate fi facută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către  banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Clientul.      

Comanda

Clientul realizează Comandă prin adăugarea produselor în Coșul de cumpărături și finalizarea Comenzii la efectuarea plății, alegând una din metodele specificate de Vânzător.

Orice produs adăugat în Coșul de cumpărături este disponibil pentru achiziție în măsura în care acesta se află în stocul Vânzătorului. Adăugarea unui produs în Coșul de cumpărături, fară finalizarea Comenzii, nu reprezintă înregistrarea Comenzii, nici rezervarea automată a produsului.

Prin completarea formularului de comandă și finalizarea plății, Clientul își asuma răspunderea ca toate datele furnizate sunt corecte și complete în momentul achiziției.

Prin înregistrarea unei comenzi pe site, Clientul este de acord cu forma de comunicare aleasă de Vânzător pentru operațiunile sale comerciale (telefon si/sau e-mail).

După efectuarea comenzii, Clientul va primi din partea Vânzătorului o notificare electronică la adresa de e-mail specificată la crearea Contului ori la procesarea comenzii. Această notificare nu reprezintă acceptarea comenzii.

În cazul în care produsul/produsele comandate nu se mai afla în stocul Vânzătorului, acesta va notifica Clientul cu privire la situație și îi va propune acestuia produse similare. În cazul în care Clientul nu va dori să achiziționeze alte produse în locul celor indisponibile, Vânzătorul va returna acestuia suma achitată pentru comandă inițială (in maximum 30 zile calendaristice).

Contractul dintre Client și Vânzător este considerat încheiat în momentul in momentul primirii de către  Client a notificarii de expediere a comenzii, prin intermediul e-mail-ului sau SMS-ului, după efectuarea plății conform termenelor agreate.

Pentru situațiile în care banca emitentă a cardului Clientului/Cumpărătorului nu acceptă plata ori plata online nu se poate efectua din orice motive – în cazul plății online, sau datele furnizate de Client/Cumpărător sunt eronate sau incomplete, Vânzătorul își acordă dreptul de a anula Comanda. Acesta va emite spre Client/Cumpărător o notificare și va fi exonerat de orice obligație ulterioară.

Caracteristicile produselor și prețurile aferente sunt descrise pentru fiecare în pagina din care se face trimitere către  comandă ferma. Odata trimis produsul în coș și plasată comanda fermă, Clientul este de acord cu specificațiile și prețul produsului.

eAzur poate limita unuia sau mai multor Clienți, capacitatea de achiziționare a unor produse disponibile pe site la un moment dat, în condițiile prezentelor Termeni si Condiții.  

Transferul dreptului de proprietate

Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferată la livrarea și receptionarea acestora de către  Client conform documentului de transport furnizat de curier, după efectuarea plății din partea Clientului la adresa indicată în Comandă.  

Livrarea produselor

Magazinul online www.eazur.ro oferă serviciul de livrare rapidă prin firma de curierat rapid Sameday, exclusiv pe teritoriul Romaniei.

Termenul de livrare al produselor este de regulă între 1 – 3 zile lucratoare, din momentul în care ați primit confirmarea comenzii pe adresa dumneavoastră de e-mail. Comenzile plasate în cursul zilelor de sambătă si duminică sau sărbători legale nu se iau in calculul zilelor lucrătoare ale termenului de livrare anterior menționat.     

Nu suntem raspunzători pentru întarzierile ce pot apărea după ce produsele comandate au fost predate firmei de curierat, dar vă stam la dispoziție cu informații privind stadiul livrării acestora, precum și inaintarea către  firma de curierat a unui mesaj pentru urgentarea livrării. 

Costurile de livrare:   

  • gratuit pentru comenzi ce depășesc suma de 200 lei;
  • 16 lei pentru comenzi cu valoare sub 200 lei.

Livrarea se efectuează la adresa de livrare menționată de dumneavostră în formularul de comandă, la rubrica Adresa de livrare. La data livrării veți fi contactat/ă de către  curier pentru confirmarea livrării și a altor date necesare livrării.   

În cazul în care produsul va fi livrat cu depășirea termenului sus-menționat, eAzur va informa Clientul prin e-mail, în termen de 15 de zile de la comandă, caz în care, Clientul poate renunța în scris la comandă, iar în eventualitatea în care plata a fost efectuată prealabil livrării, sumele plătite vor fi rambursate în totalitate conform legii, în termen de maximum 30 de zile de la data renunțării.    

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor pentru o bună manipulare a produselor și transmiterea documentelor necesare livrării.